جلسه هیات مدیره در دبیرخانه مجمع

جلسه هیات مدیره در دبیرخانه مجمع

جلسه هیات مدیره مجمع خیرین سلامت استان اصفهان در دبیرخانه مجمع باحضور اعضای هیات مدیره صبح پنجشنبه مورخ 1402/11/26 ساعت 7 صبح به صرف صبحانه کاری تشکیل گردید
ابتدا آیاتی از کلام الله مجید قرائت شد. سپس جناب آقای بهمن پور از ذاکران اهل بیت(ع)، به مناسبت اعیاد شعبانیه و میلاد باسعادت حضرت اباعبدالله الحسین، حضرت ابوالفضل العباس و حضرت سجاد علیهم السلام مولودی خوانی نموده و مدعوین را به فیض رساندند
سپس سرود جمهوری اسلامی توسط اتاق فرمان پخش گردید. در ادامه به مناسبت ایام فاطمیه آقای حاج جواد بهمن پور با اشعار و ذکر مصیبت حضرت فاطمه الزهرا مدعوین را به فیض رساندند.
در ادامه مدیرعامل مجمع آقای رضازاده ضمن تبریک حلول ماه شعبان المعظم و عظمت این ماه و توفیق بهره مندی از ایام و لیالی و ادعیه های این ماه و ارتباط با خداوند متعال، را به دوستان یادآور شدند.
سپس گزارشی از روند برنامه های جشنواره در خصوص مکاتبه با انجمن ها، موسسات خیریه و سایر گروه های هدف جهت معرفی پیشکسوتان، چهره های ماندگار، خیرین برتر، خیرین سلامت، واقفین و نام آوران در آبان ماه انجام شده و پس از دریافت گزارشاتی از انجمن ها و موسسات مذکور نسبت به بررسی افراد معرفی شده با ملاک های تعیین شده برای هر گروه توسط تیم انتخاب انجام پذیرفت.
لیست تهیه شده شخصیت های منتخب، جهت تجلیل در مراسم، در مرحله داوری نهایی می باشد. به موازات انتخاب شخصیت ها، برنامه های برگزاری مراسم، در دست اقدام می باشد.
در ادامه درخصوص پیگیری تجهیزات مورد نیاز تیم پیوند و مذاکره با جناب آقای دکتر عسگری و آقای دکتر اسلامیان گزارشی به مدعوین ارائه گردید.
حاج جواد بهمن پور

حاج جواد بهمن پور مدح اهل بیت(ع)
سیدحسین رضازاده

سیدحسین رضازاده
رئیس هیات مدیره حاج احمد فامیل دردشتی

رئیس هیات مدیره حاج احمد فامیل دردشتی
در ادامه آقای دکتر عبدالرضا یوسفیان در رابطه با تشکیل جلسه مشترک مجمع خیرین سلامت و معاونت محترم پژوهشی دانشگاه درخصوص تهیه کیت های مورد نیاز دستگاه های ژنتیک و فعال نمودن آزمایشگاه تخصصی دانشگاه گزارش مشروحی به جلسه ارائه نمودند.
سپس آقای مختاری درخصوص آمادگی خیرین جهت هرگونه همکاری با متولیان نظام درمان استان برای تأمین نیازهای حوزه سلامت استان گزارش مشروحی ارائه نمودند و ابراز امیدواری نمودند مسئولین قدر خیرین خدوم را داشته و نسبت به بهره برداری کامل از خدمات آنها اقدامات لازم را مبذول نمایند
همچنین آقای دکتر مصطفی امینی دررابطه با ظرفیت های ارزشمند سخت افزاری، نرم افزاری، نیروهای متخصص دانشگاه علوم پزشکی اصفهان در زمینه های مختلف تحلیل جامعی ارائه نمودند که متأسفانه امکانات و بستر بهره مندی از این ظرفیت ها ضعیف است
در پایان به مناسبت میلاد باسعادت حضرت سجاد علیه السلام، یک جلد صحیفه سجادیه چاپ نفیس به همه اعضاء هدیه گردید
سخنرانی دکتر عبدالرضا یوسفیان

سخنرانی دکتر عبدالرضا یوسفیان
آقای مختاری

سخنرانی آقای قدیرعلی مختاری
سخنرانی دکتر م صطفی امینی

سخنرانی دکتر مصطفی امینی