جلسه هیات مدیره به میزبانی انجمن خیریه نقص ایمنی حضرت صدیقه طاهره (س)

جلسه هیات مدیره به میزبانی انجمن خیریه نقص ایمنی حضرت صدیقه طاهره (س)

جلسه هیات مدیره مجمع خیرین سلامت استان اصفهان به میزبانی انجمن خیریه حمایت از بیماران نقص ایمنی حضرت صدیقه طاهره(س) با هدف شروع طرح غربالگری از خیرین سلامت در سالن اجتماعات هتل ستاره با حضور جامعه خیرین فعال در حوزه سلامت و شخصیت های شاخص در حوزه درمان به ویژه جناب آقای دکتر اسلامیان، دکتر طباطبایی، خانم دکتر شرکت و اعضای هیات مدیره صبح پنجشنبه مورخ 1403/02/20 ساعت 6:30 صبح به صرف صبحانه کاری برگزار گردید.
ابتدا مراحل غربالگری اعم از کنترل وزن، فشار خون، و آزمایشات خون و ... از همه حاضرین توسط تیم اعزامی از طرف معاونت بهداشتی درمانی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان انجام پذیرفت.


اجرای طرح غربالگری


اجرای طرح غربالگری


اجرای طرح غربالگری
بنر طرح غربالگری

اجرای طرح غربالگری
طرح غربالگری

اجرای طرح غربالگری
غربالگری

اجرای طرح غربالگری
سپس جلسه راس ساعت 7 صبح با تلاوت کلام الله مجید رسمیت یافت. پس از پخش سرود جمهوری اسلامی ایران، مدیرعامل مجمع خیرین سلامت ضمن تقدیر و تشکر از میزبان محترم و توضیحاتی درخصوص تحت پوشش قرار دادن کلیه خیرین حوزه سلامت در طرح غربالگری ارائه نمودند.
سپس درخصوص برگزاری جلسه سومین دوره جشنواره خیرین سلامت استان اصفهان که در پنج محور (تجلیل از پیشکسوتان، چهره های ماندگار، واقفین، خیرین برتر و نام آوران حوزه سلامت) که در تیرماه برگزار خواهد شد، توضیحاتی ارائه نمودند.
سیدحسین رضازاده درخصوص حضور جوانان و آشنایی آنها با فرهنگ خیر و نیکوکاری در جشنواره پیش رو توضیحاتی به جمع حاضر ارائه نمودند و درخواست نمودند نسبت به معرفی فرزندان خیرین، آقایان و بانوان به دبیرخانه جشنواره جهت ارسال دعوت نامه رسمی و حضور آنان در جلسه را اقدامات لازم را مبذول فرمائید.
سپس جناب آقای سیدمحمد باقر حجازی ضمن خیرمقدم به همه خیرین و شخصیت های شاخصی که در جلسه حضور داشتند، گزارشی از فعالیت ها و خدمات انجمن خیریه به بیماران نقص ایمنی در استان اصفهان و سایر استان ها را ارائه نمودند.
سپس خانم دکتر رویا شرکت رئیس هیات مدیره انجمن درخصوص نیاز مبرم نگاه ویژه به بیماران نقص ایمنی و تأمین نیازهای درمانی، مددکاری و مراقبت های پزشکی توضیحاتی بیان کردند.
حاج سیدحسین رضازاده

سخنرانی مدیرعامل مجمع
مهندس سیدمحمدباقر حجازی

سخنرانی مدیرعامل خیریه حمایت از بیماران نقص ایمنی
دکتر رویا شرکت

سخنرانی رئیس هیات مدیره خیریه حمایت از بیماران نقص ایمنی
در ادامه آقای دکتر اسلامیان فوق تخصص تیم پیوند درخصوص لزوم تأمین اعتبار جهت تهیه دستگاه های مورد نیاز تیم پیوند توضیحات مشروحی را به حضار ارائه نمودند و ابراز تاسف از اینکه عمده اعضای تیم پیوند در شیراز یا بعضی از مراکز دیگر از متخصصین اصفهانی هستند ولی ما در اصفهان در این خصوص قدرت جذب خوبی نداشته ایم و امیدوارم با همکاری خیرین و مسئولین نظام سلامت استان این حرکت شکل گرفته و متخصصان در امر پیوند امکان ارئه خدمت در اصفهان به صورت مستمر و فعال داشته باشند.
در ادامه آقای حاج احمد فامیل دردشتی طی سخنانی ضمن قدردانی ازح ضور خیرین و پزشکان عالی مقام در این مراسم، لزوم پیگیری خیرین و مسئولین دانشگاه در رابطه با تحقق پیشنهادات آقای دکتر اسلامیان در رابطه با مسائل پیوند در اصفهان را یادآور شدند و از اینکه این امر تاکنون به نحو مطلوب محقق نگردیده، ابراز تاسف نمودند.
سپس آقای دکتر طباطبایی استاد و عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان پیرامون ژن درمانی و نقس آزمایشات در پیشگیری از وقوع بیماری های صعب العلاج و یا زایمان های غیرمتعارف توضیحات مشروحی ارائه نمودند.
دکتر اسلامیان فوق تخصص تیم پیوند

سخنرانی دکتر اسلامیان فوق تخصص تیم پیوند در اصفهان
حاج احمد فامیل دردشتی رئیس هیات مدیره

سخنرانی رئیس هیات مدیره مجمع
دکتر طباطبایی استاد و عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان

سخنرانی دکتر محمدامین طباطبایی متخصص علوم ژنتیک
در پایان جلسه، با اهداء لوح تقدیر از طرف مجمع خیرین سلامت استان اصفهان به رئیس هیات مدیره و مدیرعامل انجمن خیریه حمایت از بیماران نقص ایمنی حضرت صدیقه طاهره سلام الله علیها از خدمات ارزشمندشان در حوزه سلامت، تقدیر و تشکر نمودند.
سپس همه حضار به صرف صبحانه دعوت شدند
اعضای حاضرد ر جلسه

مهندس مجید طاهریان مشاور رئیس در امور مسارکت های اجتماعی
حاج علی رجالی

تقدیر از انجمن خیریه حمایت از بیماران نقص ایمنی
اعضای حاضر در جلسه

اعضای حاضر در جلسه