جلسه هیات مدیره/ موسسه نیکوکاری کنترل سرطان ایرانیان (مکسا)

جلسه هیات مدیره/ موسسه نیکوکاری کنترل سرطان ایرانیان (مکسا)

جلسه هیات مدیره مجمع خیرین سلامت استان اصفهان به میزبانی موسسه نیکوکاری کنترل سرطان ایرانیان (مکسا) در دانشگاه اصفهان، ساختمان اسنواتک با حضور اعضای هیات مدیره، جامعه خیرین شاخص استان اصفهان صبح پنجشنبه مورخ 1403/03/10 ساعت 6:30 صبح به صرف صبحانه کاری برگزار گردید.
ابتدا آیاتی از کلام الله مجید توسط قاری برجسته بین المللی جناب آقای دکتر مسعود نیکدستی تلاوت شد. سپس با پخش سرود جمهوری اسلامی ایران جلسه ادامه یافت
در ادامه آقای رضازاده مدیرعامل مجمع ضمن خیرمقدم به همه ضار به ویژه رئیس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان دکتر شاهین شیرانی و معاونین و اعضای هیات رئیسه دانشگاه، ابزار امیدواری نمودند که این نشست ها مایه خیر و برکت در خدمت رسانی در حوزه سلامت قرار گیرد و از آقای دیانی به عنوان مؤسس و بنیانگذار جهت ایراد سخنرانی و خیرمقدم به حضار دعوت نمودند.
آقای دیانی ضمن خیرمقدم به همه خیرین، گزارشی از فعالیت های مکسا که در سطح ملی در حال خدمت رسانی می باشد، به حضار ارائه نمودند.


فضای جلسه
سخنرانی

سخنرانی آقای رضازاده مدیرعامل مجمع
خیر مقدم حجت الاسلام حاج شیخ علی دیانی

خیر مقدم حجت الاسلام حاج شیخ علی دیانی
سپس کلیپ فعالیت های یکی از خیرین حوزه سلامت مرحوم زنده یاد حاج سید حسن منصوری طهرانی پخش گردید که مورد استقبال مدعوین قرار گرفت.
در ادامه آقای دردشتی رئیس هیات مدیره درخصوص مدیریت عالیه آقای دکتر شاهین شیرانی و تعامل سازنده با خیرین در جهت جذب نیکوکاران در حوزه سلامت و کارهای بزرگی که در طول یازده سال خدمت گزاری ایشان به عنوان سکان دار نظام سلامت استان انجام داده اند، بیاناتی را ارائه نمودند.
سپس آقای همایون ناجی مدیرعامل موسسه مکسا، فعالیت های انجام شده و ارائه خدمات به بیماران سرطانی در این موسسه، را بیان کردند
حاج سیدحسین رضازاده

کلیپ مرحوم حاج سیدحسن منصوری طهرانی
مهندس سیدمحمدباقر حجازی

سخنرانی رئیس هیات مدیره آقای دردشتی
دکتر رویا شرکت

سخنرانی همایون ناجی مدیرعامل موسسه مکسا
آقای دکتر شیرانی ریاست دانشگاه علوم پزشکی اصفهان در راستای نقش خیرین، فعالیت های انجام شده جهت پیشگیری از سرطان و ارائه خدمات به این بیماران سخنانی را ارائه نمودند.
در ادامه سیدحسین رضازاده از آقای محمد پسران رزاق که در جهت تهیه مستند مرحوم حاج سیدحسن منصوری طهرانی متقبل شده اند، تقدیر و تشکر نمودند و از خانم دکتر سلیمانیان به عنوان پیشنهاد دهنده طرح غربالگری خیرین و آقای دکتر حمید گله داری معاونت بهداشتی دانشگاه جهت همکاری درخصوص اعزام تیم پزشکی تقدیر و تشکر نمودند
مدیرعامل مجمع همچنین اشاراتی در خصوص برنامه تجلیل از آقای دکتر شیرانی در پایان جلسه امروز گفتند رتبه علمی ایشان یه رتبه استاد تمام ارتقاء یافته است و در همین راستا، هدایایی تهیه شده که از آقایان حاج احمد فامیل دردشتی، حاج مسعود صرامی، حاج حسین صرافان، دکتر خوروش، دکتر اذانی و حجت الاسلام و المسلمین دیانی جهت اهداء هدایا به ریاست دانشگاه دعوت کردند.
دکتر اسلامیان فوق تخصص تیم پیوند

سخنرانی دکتر شاهین شیرانی ریاست دانشگاه
حاج احمد فامیل دردشتی رئیس هیات مدیره

تقدیر از دکتر شیرانی ریاست دانشگاه علوم پزشکی اصفهان
دکتر طباطبایی استاد و عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان

تقدیر از دکتر شیرانی ریاست دانشگاه علوم پزشکی اصفهان
اعضای حاضر در جلسه

اعضای حاضر در جلسه